Friday, July 8, 2011

Cupcakes by the Beach

Today I was driving by downtown in Fort Walton Beach when I saw a little cupcake bakery and decided to come inside. And to be honest this is how I think Heaven should look like.  Owner Vanessa Poch was so nice and let me take a few pictures./ Dzisiaj przejeżdżałam obok centrum w Fort Walton Beach, kiedy zobaczyłam małą piekarnię babeczek i zdecydowałam wejść do środka. Żeby być zupełnie szczerą - tak właśnie moim zdaniem powinno wyglądać Niebo. Właścicielka Vanessa Poch była bardzo miła i pozwoliła mi zrobić kilka zdjęć.





Owner Vanessa Poch (on right) and her staff knows how to do the magic

The absolute number one are little frosting shots./ Absolutnym numerem jeden są tam małe porcje różnorodnych kremów.

And my personal temptation that I was not able to resist - Coconut Cupcake./ I moja osobista pokusa, której nie byłam się w stanie oprzeć - Babeczka Kokosowa.
"Cupcakes by the Beach"
128 Miracle Strip Pkwy SE
Ft Walton Beach, FL 32548

No comments:

Post a Comment